Digitální marketingové agentury by měly zpozornět. Meta spustila novou certifikaci pro firmy, díky které můžete potenciálním klientům prezentovat své znalosti marketingu na Facebooku a Instagramu, a být tak zase o krok před konkurencí.
Cílem nového programu je vyzdvihnout podniky, jejichž zaměstnanci získali určité znalosti o platformách Mety prostřednictvím školení Blueprint. Certifikovaná firma je pak společnost nebo organizace, která je uznávána pro své pokročilé znalosti oblastí a prvků na Facebooku a Instagramu.
Meta nabízí certifikaci na organizační úrovni vůbec poprvé a uděluje ji firmám, které dosáhnou hranice pro získání jednotlivých certifikací Meta Blueprint v konkrétních oblastech zaměření.
K dispozici je 5 různých firemních certifikací:
- Meta Media, certifikovaná společnost
- Meta Marketing Science, certifikovaná společnost
- Meta Creative Strategy, certifikovaná společnost
- Meta Community Management, certifikovaná společnost
- Meta Spark, certifikovaná společnost
Pro každou z nich je nutné, aby určité procento vašich zaměstnanců absolvovalo příslušné školení, což vám následně umožní požádat o oficiální uznání. To konkrétně znamená:
Alespoň 20 % vašich zaměstnanců tedy musí absolvovat individuální certifikační kurzy v rámci nabídky Blueprint. Tyto kurzy jsou zdarma, složení certifikačních zkoušek je placené.
Kurzy Meta Blueprint obecně nejsou příliš obtížné a poskytnou vám dobrý přehled o různých prvcích na Facebooku a Instagramu. Jakmile vás pak Meta uzná jako certifikovanou firmu, obdržíte:
- potvrzení o dosažených výsledcích,
- doklad o certifikaci,
- tipy, jak se tímto vyznamenáním můžete chlubit,
- a trofej, kterou si můžete vystavit ve své kanceláři.
O novou firemní certifikaci můžete zažádat zde. Tady také najdete úplný přehled kurzů potřebných ke splnění výše uvedených úrovní školení.
Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety.