Meta představila nové reklamní nástroje

18. 9. 2023Novinky

Meta přidává několik nových nástrojů pro optimalizaci reklam. K dispozici budou nové možnosti variabilního rozpočtu kampaní, nové nástroje pro podporu nákupních akcí a přímé propojení s nákupem produktů z reklam.

Plánování rozpočtu

Meta přidává novou možnost plánování rozpočtu kampaní. Ta vám umožní automaticky nastavit vyšší rozpočet v určitém časovém období.

Dříve bylo nutné rozpočet v požadovaném čase upravovat manuálně. Dnes po skončení tohoto období se rozpočet automaticky vrátí zpět na původně nastavenou denní částku. Není tak potřeba provádět žádné další kroky.

Pokud tedy například víte, že o kampaň bude o určitém víkendu či týdnu větší zájem, můžete ve Správci reklam pro tyto konkrétní dny zadat alternativní hodnotu rozpočtu, která zvýší potenciál zobrazení reklam a po jejich uplynutí se znovu nastaví na základní hodnotu rozpočtu.

Zdroj: Social Media Today

Tato novinka by vám mohla pomoci maximalizovat dosah kampaně, aniž byste museli spouštět alternativní reklamní sady nebo v určitých obdobích ručně aktualizovat rozpočet. Meta také testuje podobné varianty v kampaních Advantage+, kde budete moci nastavit vyšší rozpočet pro konkrétní segmenty publika.

Promotional Ads

Meta dále rozšiřuje přístup k Promotional Ads. Tyto reklamy nabízejí uživatelům slevové kódy a nabídky přímo ve streamu, čímž přispívají ke konverzi. Nově budou k dispozici v dalších zemích, kromě USA také ve Velké Británii, Kanadě a Austrálii.

Zdroj: Meta

Reminder Ads

Meta zpřístupňuje inzerentům také Reminder Ads. Díky nim se uživatelé mohou rozhodnout, jestli si chtějí nechat zasílat upozornění na nadcházející událost, kterou reklama inzeruje. Uživatelé pak obdrží tři upozornění z příspěvku na Instagramu. První dorazí den před událostí, druhý 15 minut před začátkem akce a třetí v čas jejího konání.

Meta teď navíc usnadní vytváření a zobrazení těchto reklam. Jejich kreativu můžete nahrát do Správce reklam a použít můžete i nové umístění ve Stories.

Shops Ads

A nakonec Meta vyvíjí dál své Shops Ads, které pomáhají zvýšit nákupní aktivitu uživatelů. Pomocí těchto reklam mohou lidé koupit produkty přímo z reklamy, a to jak na Facebooku, tak na Instagramu.

Aby Meta firmám usnadnila zřízení obchodu v aplikacích a zjednodušila používání těchto reklam, testuje nové integrace s nástroji Adobe Commerce, Magento Open Source a Salesforce Commerce Cloud, které reklamy propojí s nákupním tokem. Tato partnerství doplňují již zavedené integrace s nástroji BigCommerce, Feedonomics, ProductsUp, GoDataFeed, ChannelAdvisor a CommerceHub, které podporují přímé akce z reklam a zvyšují počet konverzí.

Více informací o novinkách se dočtete na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře