Meta představila nové reklamy s rozšířenou realitou

5. 5. 2023Novinky

Meta představila nové možnosti reklam, které využívají rozšířenou realitu (AR) a videa Reels. Tyto reklamy pomohou firmám využít popularity jednotlivých formátů a zároveň doplní dostupné reklamní nástroje, které Meta nabízí inzerentům z oblasti e-commerce.

Meta novinky představila na konferenci IAB Newfronts, kde se také podělila o řadu aktualit týkajících se výkonnosti nejnovějších reklamních nástrojů, včetně dokonalejších možností kampaní Advantage+, které pracují s umělou inteligencí a přinášejí inzerentům skvělé výsledky.

Na konferenci Meta představila i nové reklamy s AR, které spouští v Instagram Reels a Facebook Stories. Tyto reklamy pomohou firmám ještě více zaujmout uživatele, a to zejména uživatele mladších ročníků. V rámci testování se totiž ukázalo, že více než polovina publika pochází právě z generace Z.

Zdroj: Social Media Today

Meta také oznámila nové možnosti reklam v Reels. Přibudou tu například větší CTA tlačítka na obrazovce nebo produktové carousely, které umožní prezentovat různé položky v jednom klipu.

Zdroj: Social Media Today

A nakonec Meta představila novinky v oblasti měření kampaní, které nyní poskytnou přehled o kampaních Reels Ads.

Všechny novinky plánuje Meta zavést v průběhu následujících měsíců.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře