Meta oznámila několik nových možností reklam v Reels, aby firmám pomohla využít popularitu tohoto formátu. Současně testuje nové prvky ověření třetí stranou a přidává zjednodušený audio nástroj pro reklamy.
Zaprvé Meta rozšiřuje své možnosti reklam v Reels, k nimž má teď přístup více inzerentů. Meta reklamu v Reels poprvé spustila loni v únoru a postupně rozšiřuje program na další tvůrce a reklamní formáty.
V Reels budou nově dostupné i reklamy na propagaci aplikací, a to jak na Facebooku, tak na Instagramu.
Meta také testuje optimalizaci hudby v reklamách Facebook Reels. Chce nabídnout kreativnější a poutavější nástroje pro obrázkové reklamy.
Během procesu tvorby reklam tak bude nově možné automaticky použít bezplatnou hudbu z knihovny Meta Sound Collection. Ukazuje se totiž, že přidáním hudby do reklam s jedním obrázkem může vyvolat větší zájem a odezvu než u reklam bez zvuku.
Meta dále spustila test nového filtru inventáře vhodnosti pro značky, který pomáhá řídit umisťování reklam do videí. Současně pracuje na novém řešení ověřování třetí stranou u vybraných inzerentů.
Tyto novinky poskytnou značkám větší jistotu, že se jejich reklamy zobrazí u vhodných Reels a pomohou maximalizovat dosah a výkon u vybraného publika.
Podrobnosti o všech novinkách se dozvíte na blogu Mety.