Meta pokračuje ve vývoji reklamních systémů, které jí pomohou zmírnit rostoucí omezení týkající se uživatelských dat. V souvislosti s tím nabízí nové tipy, jak vytěžit z vašich reklamních kampaní maximum.
Klíčovým přístupem v této oblasti je rámec Performance 5, což jsou taktiky podpořené daty, které Meta vyvinula tak, aby odpovídaly nejnovějším systematickým změnám, a které využívají nejnovější nástroje k optimalizaci výkonu. V tomto směru se nyní Meta podělila o několik nových tipů.
1. Zjednodušte svůj účet
Podle Mety je zjednodušení účtu základním prvkem Performance 5, protože se tím zefektivňuje fáze učení. Každá kampaň totiž prochází fází učení, kdy systém doručování zkoumá, která publika a umístění jsou pro vaši reklamu nejlepší.
Na vyšší výkonnost reklam má vliv i umělá inteligence. Používáním jednodušší struktury reklam dokáže systém lépe identifikovat trendy výkonnosti, a maximalizovat tím výsledky.
2. Využívejte nástroje pro automatizaci
Meta neustále rozvíjí nástroje pro automatizaci Advantage+, které využívají umělou inteligenci k cílení reklam na základě algoritmicky identifikovaných trendů a reakcí. Díky těmto nástrojům zaznamenává mnoho inzerentů lepší odezvu.
Pokud tyto nástroje budete používat, bude Meta schopnější zobrazovat reklamy relevantnímu publiku a zároveň zlepšovat strojové učení a vývoj AI.
3. Odlište se kreativou
Důležitá je také variabilita. Meta doporučuje inzerentům, aby vytvářeli různé iterace svých kreativních prvků, a tím poskytovali relevantnější sdělení, která rezonují s různými potřebami nebo zájmy konkrétního publika.
Vyplatí se tedy diverzifikovat reklamy podle konceptu, sdělení a vizuální stránky. Zároveň byste měli zvážit různé typy reklam, abyste maximalizovali jejich dosah a reakce publika.
4. Používejte Conversions API
Meta také doporučuje používat rozhraní Conversions API, abyste rozšířili své kampaně na platformě o vlastní data. Pomocí Conversions API můžete vytvořit přímé spojení mezi svými marketingovými daty a aplikací, a zlepšit tak výkonnost a měření kampaní.
Kromě implementace Conversions API doporučuje Meta udržovat vysokou kvalitu přiřazování událostí, abyste mohli identifikovat účty, které dokončí akci.
Jinými slovy – i když se do systému Mety přivádí méně dat, měli byste využívat ta, která máte. Rozhraní Conversions API je v tomto směru klíčovým mostem.
5. Využívejte měření Conversion Lift
V neposlední řadě Meta doporučuje, abyste používali Conversion Lift. To slouží k měření přírůstkového dopadu reklam, modelování marketingového mixu k vyčíslení hodnoty vašich výsledků a A/B testování k porovnání účinnosti různých strategií.
Nástroje pro srovnávání dat vám pomohou získat lepší představu o relativní výkonnosti reklam, na základě čehož je pak můžete optimalizovat.
Pokud vás zajímá více, všechny tipy najdete na blogu Mety.