Meta zveřejnila novou zprávu, která se zabývá vývojem v oblasti ochrany osobních údajů z pohledu marketingu. Zpráva ukazuje, jak se mohou firmy připravit na další velké změny a zároveň maximalizovat možnosti, jak oslovit publikum.
Různé politické a institucionální změny vedly k novým pravidlům, které se týkají toho, jak lze a nelze používat osobní údaje uživatelů. To má nyní velký dopad na cílení reklamy, oslovování publika a další oblasti. Firmy tak musejí hledat nové způsoby, jak optimalizovat informace, které mohou v rámci těchto nových parametrů používat.
Mezi klíčové aspekty, které nejnovější zpráva s názvem Průvodce marketéra technologiemi pro zvýšení ochrany soukromí zkoumá pod širším pojmem „technologie pro zvýšení ochrany soukromí“ (PET), patří například deidentifikované informace o publiku, které budou stále běžnější a na které budou muset firmy brát zřetel.
Zpráva se zabývá tím, jak technologie PET pomáhají chránit údaje uživatelů a zároveň umožňují na jejich základě přijímat nové poznatky a opatření.
Marketéři musí v podstatě chytřejším způsobem využívat data, ke kterým mají přístup, a zároveň je třídit pomocí strojového učení. Díky tomu budou moci lépe cílit kampaně na cílové skupiny.
Zpráva zkoumá také rozdíly v přístupech k datům a to, jak PET usnadňují nová řešení.
Zpráva se rovněž zabývá tím, jak firmy využívají různé přístupy k PET, aby maximalizovaly analytické příležitosti.
Ve zprávě najdete také konkrétní doporučení, jak by se marketéři měli připravit na další fázi. Ta spočívá v tom, že budou muset znát své současné procesy využívání dat a vědět, jak se pravděpodobně změní.
Marketéři by také měli poznat nadcházející příležitosti novějších datových řešení a vědět, jak je lze integrovat do procesů. Meta v této oblasti vyvíjí různá řešení, například kampaně Advantage+.
Celou zprávu si můžete přečíst zde.