Meta vydala průvodce, jak vytvořit úspěšnou landing page

11. 5. 2022Novinky

Přimět uživatele, aby klikli na vaši reklamu, je jedna věc. Skutečným klíčem ke konverzi je však vstupní stránka. Aby přinesla kýžený efekt, musí být správně nastavena. Nový průvodce od Mety vám poradí, co to znamená a jak z ní díky tomu vytěžit maximum.

Meta analyzovala 500 uživatelských zkušeností s cílovými stránkami. Výsledkem je 33stránková příručka, která obsahuje řadu důležitých poznatků a doporučení.

Dozvíte se například, že tři klíčové prvky, které musí dobrá landing page obsahovat, jsou:

  • rychlost,
  • odpovědi na běžné otázky
  • a rozhraní optimalizované pro mobilní zařízení.
Zdroj: Meta

Průvodce dále zkoumá takzvaná „tři C“ efektivity vstupních stránek.

Zdroj: Meta

Každý prvek pak podrobně rozebírá spolu s příklady a tipy, jak můžete svůj přístup aktualizovat v souladu s požadavky uživatelů.

Zdroj: Meta

Na konci příručky pak najdete praktický kontrolní seznam s tipy, jak zlepšit jednotlivé prvky, aby odpovídaly tomu, co Meta ve své analýze zjistila.

Zdroj: Meta

Pokud shrneme, jak nejlépe optimalizovat landing page vaší firmy a zvýšit šance na zapojení a konverzi publika, toto jsou podle Mety osvědčená pravidla:

  • Ujistěte se, že se stránka načte za méně než 3 sekundy – 53 % mobilních zákazníků opouští stránky, pokud jejich načtení trvá déle.
  • Zajistěte návaznost mezi reklamou a stránkou – nejlepší cílové stránky vytvářejí pro nakupující pocit plynulé návaznosti; když lidé kliknou na reklamu, stránka by měla působit jako přirozený další krok; veškeré obrázky, sdělení, ceny nebo nabídky uvedené na stránce by měly posilovat to, co bylo zobrazeno v reklamě.
  • Identifikujte časté dotazy zákazníků a odpovědi uveďte přímo na stránce – nenuťte uživatele proklikávat se a odejít jinam.
  • Vžijte se do situace svých zákazníků – nejúspěšnější firmy dbají na to, aby alespoň 1x měsíčně vyhodnotily mobilní zkušenosti z pohledu zákazníka.
  • Navrhněte rozhraní vhodné pro mobilní zařízení – dospělí lidé tráví na mobilních telefonech více než 4 hodiny denně. Očekávají proto dobře navržené, intuitivní a snadno použitelné stránky.
  • Prověřte svou landing page pomocí hodnotící tabulky – najdete ji na konci průvodce.

Tento průvodce je skutečně cenným zdrojem, ze kterého můžete čerpat. Doporučujeme jej proto přečíst celý.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře