Na Facebooku inzeruje přes 5 milionů firem měsíčně

20. 4. 2017Novinky

Na Facebooku inzeruje již přes 5 milionů firem měsíčně. Polovina z nich přitom vytváří reklamy na mobilním zařízení. Špatně si v poslední době nevedly ani Stories na Instagramu, které k dnešnímu dni sleduje už 200 milionů lidí každý den.

Už několik let se Facebooku daří přitáhnout milion nových inzerentů každých šest měsíců. Současný počet měsíčních inzerentů se oproti září 2016 zvýšil přesně o milion a v porovnání se stejným obdobím v loňském roce (březen 2016) dokonce o dva.

Růstu přispělo podle Facebooku také to, že umožnil inzerentům nakupovat reklamy skrze mobilní zařízení. Reklamy na smartphonu nebo tabletu tvoří dokonce kolem 50 % inzerentů, což je o 10 % více než v září 2016.

Zvyšuje se také počet inzerentů mimo USA. Přibližně 75 % z nich žije a podniká jinde než v Americe. Nejvíce rostoucí inzerentskou základnu má Thajsko, které nově nahradilo Vietnam. Trh roste i v Argentině, Brazílii, Indii a Mexiku. USA, Brazílie, Mexiko a Velká Británie pak patří mezi lídry, co se týče počtu inzerentů za loňský rok.

Zájem o Instagram Stories roste

Skvěle si vedou také instagramové Stories, které dosáhly milníku 200 milionů sledujících uživatelů denně. Díky zvyšujícímu se zájmu tak Instagram aktualizuje a zavádí nové nástroje. V březnu například představil reklamy umístěné ve Stories, které lze optimalizovat na reach.

Tento týden reklamy navíc rozšířil o možnost website clicks na API. V Power Editoru a Ads Manageru by měly být dostupné během následujících týdnů. Nedávno Instagram také aktualizoval vzhled reklam ve Stories a označení pro sponzorovaný příspěvek přesunul na jiné místo.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře