Není to Dislike button, jsou to Reactions

8. 10. 2015Novinky

Dnes je pro Facebook velký den. V Irsku a ve Španělsku začínáme testovat Reactions. Co jsou vlastně zač? Nepleťte se, není to Dislike button…

„People come to Facebook to share all kinds of things – whether that’s with an update that they are happy, sad, funny or thought-provoking. And we’ve heard they’d like more ways to celebrate, commiserate or laugh together. That’s why we are testing more ways for people to share their reaction to a Facebook post, whether it comes from a friend or a Page, in a quick and easy way.“ – Facebook

To může být příležitost pro firmy, jak využít reakcí lidí k lepšímu porozumění konverzace, která se odehrává v souvislosti s určitým obsahem.

„We are currently testing in Ireland and Spain, and with these tests we will learn and iterate on the product based on our findings. If you do not have a strong presence in Spain and Ireland, these tests will not impact your business. If people in the test groups have reacted to your Page posts, you can find Reactions counts broken out in your Page Insights.“ – Facebook

Jak vidíte, pracujeme na tom, abychom našim uživatelům mohli nabídnout širší škálu emocí pro vyjádření než pouze Like.

Chris Cox, Chief Product Officer Facebooku, představuje Reactions v tomto video postu.

Rovněž naše oznámení neuniklo pozornosti TechcrunchGuardianu ani Endgadget.

Od ledna 2016 jsem Sales Hunter v ROI Hunter. Ex-Facebooker: od června 2013 do prosince 2015 jsem pracoval ve Facebook Dublin jako Client Partner, Czech. Teď jsem v Praze. Chcete dělat Facebook Ads pořádně? Zde se dozvíte jak. Jo a pište nám feedback, tento server je pro vás.

Komentáře