Newsfeed DAY: Marketingová událost, u které chcete být

5. 12. 2017Nezařazené

Nalistujte si v kalendáři pro příští rok 17. duben a napište si tam hodně tlustým modrým fixem: Newsfeed DAY, první konference výkonnostního Facebook marketingu v České republice. Těšit se na vás budeme v Praze, v sále Francouzského institutu.

V nabídce konferencí dostupných z České republiky nám chyběla akce, která pojímá největší sociální síť opravdu výkonnostním pohledem. Proto jsme přivedli na svět myšlenku konference Newsfeed DAY. První řečníky už teď najdete na day.newsfeed.cz, další budeme v následujících dnech a týdnech přidávat. O své cenné zkušenosti se podělí například Zdeněk Linc ze Slevomatu, David Vopelka z České spořitelny nebo Daniel Shepherd z britské agentury Goodstuff. Čerstvé info o této akci najdete jak na webu, tak na oficiální facebookové události.

Neváhejte, vstupenek na pilotní ročník je jen 150 a jak je zvykem, první várku můžete mít za výrazně výhodnější cenu.

O co nám jde

Facebook je fenomén doby. Největší sociální síť vrostla do života víc než 2 miliardám lidí po celém světě. Každý den scrolluje newsfeedem ve svých telefonech nebo počítačích 364 milionů Evropanů, z toho téměř 4 miliony Čechů, Moravanů a Slezanů. Pozornost takového publika je cenný artikl a ve Facebooku to dobře ví. O zájem více než čtvrtiny planety soutěží politici, zábavní průmysl, velké značky i malý inzerenti.

Umět efektivně spravovat reklamní kampaně napříč platformami sdruženými pod modrou sítí je dnes strategická dovednost. V Business Factory se našim klientům snažíme přinést co největší hodnotu tím, že držíme krok s technologií a řemeslem. Snažíme se přivádět k životu nové nápady a precizovat vyzkoušené postupy.

Pojďme se naučit víc

Vážíme si konkurence, od které se máme co naučit. Ceníme si každého klienta otevřeného novým nápadům. Věříme, že vzdělaný trh přinese v konečném důsledku prospěch všem. Chceme proto v duchu magazínu Newsfeed.cz uspořádat konferenci s tímto viděním světa.

Naším cílem je přivést na jednu stage největší odborníky na chytrý facebookový marketing nejen z regionu střední a východní Evropy. Chceme se učit od nejlepších, chceme si rozšířit obzory a budeme moc rádi, pokud jste na tom stejně a budete si chtít své obzory rozšířit spolu s námi. Takže ještě jednou, 17. duben 2018, Praha, Francouzský institut, Newsfeed DAY.

Roky jsem byl digitálním hlasem řady alkoznaček z portfolia Stock Plzeň - Božkov. Nyní se v Business Factory dívám na svět střízlivějším pohledem a namísto content marketingu věnuji svůj čas a zájem výkonnostní reklamě na Facebooku.

Komentáře