Newsfeed DAY odhalil svůj program

2. 2. 2018Názory

Jak jste už jistě zaznamenali, 17. dubna se v Praze chystá první Newsfeed DAY, konference o výkonnostním Facebook marketingu. Postupně jsme představili jednotlivé řečníky a nyní můžeme s hrdostí odtajnit nejen celou sestavu, ale i témata, o kterých budou mluvit.

Pozvání přijali Pavel Tekel z Facebooku nebo Danilo Campisi z Kiwi.com. Za agentury se můžete těšit na Olgu Szélesovou (2Fresh), Daniela Šilhu (Socialsharks), Michala Filípka (Business Factory) a zahraničního Daniela Shepherda z Británie (Goodstuff). Své tipy z praxe předají i zástupci firem – David Vopelka (Česká spořitelna) či Zdeněk Linc (Slevomat). Do marketingu hollywoodských studií nakoukneme s Romanem Gavuliakem z Operamu.

Nyní můžete podrobněji prozkoumat i témata jejich přednášek. Nenechte si ujít dopolední facebookový blok, se kterým se podíváte nejen do budoucnosti výkonnostního marketingu, ale dozvíte se i mnoho užitečných rad přímo od facebookáře Pavla Tekela.

Od marketérů, pro které je tento modrý svět dennodenním chlebem, se dozvíte, jak ho využít pro brandové kampaně a jak se neztratit v atribucích, celkově neslevit z efektivity online marketingu a jak ho propojit s offlinem. Po obědě se pak můžete těšit na tipy a triky z agenturního prostředí.

Osobně se velmi těším na přednášku od Romana Gavuliaka z Operamu, který má na starosti social marketing několika největších hollywoodských studií, a tak jsem moc zvědav na to, jak optimalizují výkon kampaní pro různé filmové trháky.

I dále pro vás budeme odkrývat zajímavosti o našich hostech, tak nás sledujte přímo na facebookové události.

Své několikaleté zkušenosti s online marketingovou komunikací a realizováním několika desítek kampaní pro různorodé klienty nyní zúročuji v agentuře Business Factory, kde působím jako Facebook Ads Specialist, vytvářím a spravuji kampaně na Facebooku pomocí platformy ROI Hunter.

Komentáře