Nové tipy pro tvůrce live vysílání

30. 3. 2022NávodyNovinky

Facebook přináší další doporučení, jak tvořit ještě lepší živá videa a zvyšovat zapojení diváků. Vychází nejen z vlastní praxe, ale také z tipů od nejvýznamnějších influencerů. Doporučení platí jak pro Facebook, tak Instagram.

TOP tvůrci živých přenosů radí následující:

  • Ptejte se – pokládejte fanouškům v živém vysílání otázky.
  • Vzdělávejte – zapojte návody, vytvářejte výuková videa, naučte diváky něco, čemu sami rozumíte.
  • Spolupracujte – spolupracujte s dalšími tvůrci, vysílejte rozhovory s hosty.
  • Sdílejte – předejte divákům důležitá oznámení nebo je informujte o aktualizacích (uvedení produktu na trh, novinky z firmy).
  • Buďte osobní – ukažte divákům něco ze zákulisí, řekněte jim, co jsou vaše každodenní aktivity.

Facebook k tomu navíc přidává několik vlastních tipů na podporu tvůrců a značek, kteří chtějí zvýšit zapojení uživatelů:

  • Naplánujte si živé vysílání předem, díky tomu maximalizujete jeho dosah.
  • Vsaďte na témata relevantní pro vaše publikum a také se ujistěte, že váš stream potrvá minimálně 20 minut.
  • Připravte si dopředu scénář a všechno, co k vysílání budete potřebovat.
  • Propagujte své vysílání v dalších příspěvcích a Stories.
  • Zapojte relaci otázek a odpovědí, ve které odpovíte na dotazy fanoušků.
  • Připravte si živý přenos pomocí nástrojů Live Producer a Live Broadcast.
  • Během vysílání zmiňte a oceňte fanoušky, kteří vás podporují pomocí hvězdiček.
  • Prezentujte prostor, kde obsah vytváříte.

Podrobnosti se dozvíte na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře