Pages dostanou nové nástroje pro komunikaci se zákazníky

9. 12. 2015Novinky

Věřili byste tomu, že na Facebooku už je 50 milionů stránek malých firem? Sociální síť si tohoto čísla považuje a pod stromeček jim naděluje nové funkce pro snazší komunikaci se zákazníky.

Novinky se mají týkat především zpráv. Na co se můžete těšit?

  • Třeba na možnost nastavit průměrný čas, který administrátorům stránek zabere odpovědět na zprávy uživatelů, a to v rámci minut, hodin nebo dnů.
  • Tuto dobu můžete přidat i do vláken Messengeru.
  • Kromě toho si lze nastavit status nepřítomnosti, který vám umožní si na chvíli odskočit. Uživatelé tak budou vědět, že jste zrovna pryč a na odpověď si tedy musejí momentík počkat.
  • Součástí nadílky budou i automatické odpovědi a zprávy, které avizují status nepřítomnosti. Tyto dvě novinky doplní uložené odpovědi, které Facebook představil již dříve v tomto roce.
  • Můžete se těšit i na novou podobu inboxu, který vám prozradí více informací o uživateli, který vám poslal zprávu.
  • A v neposlední řadě si Facebook přichystal nový nástroj v rámci Aktivit, který správcům dává větší přehled v komentářích na stránkách.
Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

Podrobnější představení jednotlivých novinek najdete v samotném příspěvku Facebooku.

Nové funkce začal Facebook rolovat už dnes a během pár následujících měsíců se postupně dostane na všechny.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře