Proveďte si bezpečnostní audit vaší facebookové stránky

16. 1. 2019Novinky z Facebooku

Facebook se v roce 2018 velmi intenzivně věnoval posílení bezpečnosti svých platforem. Za zmínku stojí doporučení, která uvádějí základní pravidla bezpečnosti. Podívejte se na tipy, co byste měli kontrolovat v bezpečnostním auditu vaší facebookové stránky.

1. Důležité je mít nastavené aktuální telefonické a e-mailové kontakty, aby vám přišlo každé upozornění na resetování a obnovení hesla. Mnoho menších firem má na svých facebookových stránkách zastaralé nebo nevyplněné kontaktní údaje.

2. Jednou za čas je nezbytné kontrolovat nastavení rolí správců na stránkách, ve skupinách a na účtech pro reklamu. Je to z toho důvodu, abyste si ověřili, že daná práva mají jen vámi pověřené osoby. Pokud byste v sekci “Role u stránky” objevili uživatele, které neznáte, měli byste obratem kontaktovat Facebook a dané podezření nahlásit.

3. Případné podezřelé chování můžete zaznamenat i při kontrole činnosti facebookové stránky, jako jsou změny platebních údajů v nastavení plateb, aktivní kampaně, změny reklam a rozpočtů. Pokud pracujete s Marketplace, provádějte pravidelné kontroly i v jeho prostředí, a to v nastavení vašeho účtu a výpisů.

Prozkoumání prvních tří bodů by mělo být součástí pravidelného auditu každé facebookové stránky.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře