Stránky mohou zveřejnit svá videa na jiných stránkách

17. 9. 2016Novinky

Správci facebookových stránek mohou nyní crosspostovat videa na stránky jiných majitelů a v rámci odlišných Business Managerů. Díky tomu můžete zasáhnout nové a relevantní publikum. K dispozici bude také přehled celkového výkonu videí.

Na Facebooku používá video ke zvýšení zájmu publika celá řada inzerentů. Facebook pravidelně servíruje novinky, které video staví do role lídra co do atraktivity obsahu na sociální síti a které také pomáhají autorská práva videí chránit. Nedávno se navíc rozhodl, že inzerentům pomůže, aby se jejich pokus zaujmout neminul účinkem a video zhlédli co nejrelevantnější uživatelé. Proto přišel s dvěma novými funkcionalitami, které vaše možnosti rozšíří.

Zaprvé můžete zveřejnit videa na stránkách, které jsou vedené pod stejným Business Managerem. Ke stejnému videu lze přidat nový příspěvek s personalizovanými prvky, jako je titulek, text příspěvku a titulky. Jak si vaše video vede napříč stránkami a jednotlivými posty, můžete zkontrolovat také v nových video metrikách.

Crossposting v současné době využívá zhruba 169 tisíc Pages, které hlásí úspěchy. Dobrým příkladem je stránka televize NBC, která zveřejnila klip na Facebook stránce America’s Got Talent stejně jako na 5 dalších jejích stránkách, a díky tomu nasbírala více než 126 milionu zhlédnutí.

Facebook rovněž vyslyšel prosby inzerentů, kteří hledají způsob, jak jednoduše zveřejnit video a zasáhnout publikum na stránkách, které vlastní někdo jiný. V minulosti to probíhalo tak, že pokud jste chtěli sdílet spot na jiné stránce mimo váš Business Manager, museli jste se buď majitele zeptat, zda můžete video nahrát, anebo stránka sama mohla váš video post nasdílet.

Facebook proto zavádí novou možnost crosspostování mezi stránkami odlišných vlastníků, včetně stránek, které spadají pod rozdílné Business Managery. Díky tomu můžete oslovit nové, relevantní publikum, vyhnete se posílání a znovu nahrávání videí a uvidíte celkové přehledy úspěšnosti příspěvků napříč všemi stránkami.

metrics-detail

Takzvaný crossposter (tedy Page, která originálně nenahrála video) může distribuovat videa s poupraveným příspěvkem a získá přístup k přehledům na své specifické stránce. Tato funkcionalita funguje s klasickými i s 360° videi a brzy by měla být funkční také pro videa, která se vysílala živě.

Pokud chcete začít, musí všechny stránky potvrdit, že souhlasí se vzájemným zveřejňovaním videí. Jestliže zveřejníte spot vy, máte nad ním naprostou kontrolu. Při nahrávání videa (nebo později v knihovně videí) můžete rozhodnout, zda stránka dostane přístup k jeho crosspostování. Videa, která lze zveřejnit napříč stránkami, najdete v tabulce „Videos You Can Crosspost“ v Publishing Tools.

Kromě toho můžete vzít již nahrané video a crosspostnout ho přes Ads Manager jako video reklamu. Vygenerovaná zhlédnutí se také zahrnou do video metrik v Page Insights včetně grafu úspěšnosti placené a organické distribuce.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře