Trendy na Instagramu v roce 2021

9. 8. 2021Novinky

Jaké jsou aktuální trendy v engagementu na Instagramu? Které nástroje a prvky byste měli přidat do svých marketingových strategií? Napoví vám studie, která analyzovala přes 100 milionů příspěvků od milionu uživatelů. A nyní přináší souhrn, co na Instagramu funguje nejlépe.

Zde vám přinášíme klíčová zjištění:

  • Carousel příspěvky předběhly single obrázky i videa a staly se pro uživatele nejatraktivnějším typem postů.
  • Délka popisku, u kterých došlo k největšímu zapojení, měla mezi 1 000 a 2 000 znaky.
  • Profily související s kosmetickým průmyslem získaly v průměru největší engagement.

A tady jsou další fakta:

Pokud vás zajímají podrobnosti, celou studii si můžete stáhnout zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře