Instagram zveřejnil novou zprávu, která predikuje trendy pro rok 2022. Chce tím upozornit na řadu rostoucích faktorů a pomoci značkám a marketérům lépe porozumět klíčovým změnám, které se na platformě budou v příštím roce odehrávat.
13stránkový report poukazuje na klíčové trendy v několika oblastech, kam mimo jiné patří gastronomie, wellness, memy, hudba, tvůrci, vzdělávání nebo móda a krása.
Každé téma obsahuje zajímavé údaje o trendech a chování uživatelů. Zpráva vám dá také tipy na tvůrce, které se vyplatí sledovat sledovat.
K dispozici je rovněž speciální sekce věnovaná budoucnosti nakupování, což pro Instagram představuje další zásadní součást jeho plánů.
Jako doplněk písemné zprávy zveřejnil Instagram také sérii videorozhovorů s influencery různých „žánrů“, kteří nabízejí větší vhled do změn, které budou sociální síť v roce 2022 doprovázet.
All 👀 on 2022. ⬅️
From bold looks to money memes, check out some of the top trends that are about to take over your Feed in the new year. https://t.co/jxD6sG9Dwz pic.twitter.com/gymJCrQ32u
— Instagram (@instagram) December 13, 2021
Pokud vás zajímají podrobnosti, podívejte se na celý report zde. Více vám řekne také článek na blogu Instagramu.