V Messengeru přibudou reklamy, SMS zprávy i přepínání účtů

19. 2. 2016Novinky

Facebook se v poslední době stále intenzivněji zamýšlí nad tím, jak vylepšit Messenger a využít jej i po komerční stránce. Nově tak plánuje zavést reklamy, možnost přepínání účtů a posílání SMS zpráv.

Reklamy

V průběhu následujících měsíců budou moci firmy posílat prostřednictvím Messengeru reklamní sdělení těm uživatelům, kteří s nimi již dříve navázaly komunikaci. Jaký formát budou tyto reklamy mít, ovšem není ještě zcela jasné.

Součástí plánu má být zřejmě nový typ personalizované URL adresy, kterou firmy budou s uživateli sdílet a která povede na nové, samostatné komunikační vlákno na jejich facebookové stránce. Spekuluje se také nad tím, že tento nový způsob by v budoucnu mohl nahradit stávající podobu zákaznické podpory firem.

Přepínání účtů

Novinkou posledního týdne je také možnost přepínání mezi více uživatelskými účty na jednom mobilním zařízení (zatím bude dostupné pouze pro Android). Každý účet přitom zůstává opatřen vlastním přístupovým heslem.

MessengerAccounts

Zdroj: Adweek

SMS zprávy

Kromě toho se začalo testovat i posílání SMS zpráv prostřednictvím aplikace. Zda uživatel odešle nebo přijme SMS zprávu na Messengeru, bude odlišeno barevně. Zatímco messengerové zprávy zůstanou modré, SMSky budou mít fialové zbarvení.

Zdroj: Adweek

Zdroj: Adweek

Tato možnost se aktuálně testuje na malé skupině vybraných uživatelů v USA. Špatná zpráva je, že se zatím nepočítá s rozšířením pro iOS z důvodu integračních překážek.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře