Watch nabídne nové nástroje personalizace a statistiky výkonu videí

8. 9. 2020Novinky

Přes 1,25 miliardy uživatelů sleduje každý měsíc videa ve Facebook Watch. Počet diváků Watch se navíc od loňského roku zdvojnásobil. Facebook proto chce popularitu platformy ještě víc podpořit a přidává několik nových nástrojů pro personalizaci obsahu i nové analytiky pro tvůrce.

Facebook se dlouhodobě snaží, aby vyhledávání videí bylo jednodušší a lépe plnilo představy uživatelů. Ve Watch už proto funguje lepší navigace či chytřejší strojové učení. A teď přichází nová možnost výběru témat, kterou Facebook právě zavádí. Uživatelé tak mohou lépe specifikovat obsah, který jim má platforma doporučovat.

Zdroj: Facebook

Facebook také přidal novou sekci pro živá videa a novou sekci pro hudební videa, kde lidé mohou vyhledávat obsah podle žánru, autorů nebo nálady a sledovat tematické playlisty. Tyto nástroje jsou dostupné zatím jen v některých státech.

Zdroj: Facebook

Facebook pokračuje i s vývojem nástrojů pro tvůrce, které zahrnují fanouškovské předplatné, systém hvězd nebo in-stream reklamy. A k radosti marketérů nabídne i nové analytické možnosti, které pomohou maximalizovat výkon vašich nahraných videí.

Čerstvou novinkou je nástroj pro testování výkonu organických videí. Ten pomůže A/B testovat různé aspekty příspěvku, například miniatury, nadpisy, popisky i samotný obsah. Díky tomu lépe určíte, co u vašeho publika funguje nejlépe.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře