WebExpo 2017 se blíží

30. 8. 2017Názory

Že už jste dlouho nebyli na dobré konferenci a Websummit je zadlouho a daleko. Neváhejte, již 22.9. začíná jedna z nejlepších konferencí o digitálu u nás, a to WebExpo v pražské Lucerně. Na tyto dva dny nabité těmi nejlepšími řečníky se těšíme již od poslední party loňského ročníku. Pokud se bojíte, že WebExpo je pouze pro geeky, hackery a další developery a že jako marketér se tam budete nudit, tak vězte, že opravdu nebudete.

Webexpo nabízí přednášky ve třech hlavních sekcích: Development, Business, Design a navrch ještě sekci ostatní. Navíc workshopy a party, na kterých se můžete setkat s řečníky osobně. Vše se odehrává ve čtyřech sálech, takže je spíše obtížné vidět vše, co vás zajímá, než že byste zkysli na přednášce, která vás nebaví.

Ač se tyto sekce netýkají přímo marketingu, najdete si zde spoustu marketingových témat, a hlavně pohled out of box, který vás může inspirovat k vytvoření originálních a promyšlenějších kampaní. Jako ochutnávku si můžete pustit některou z nejlepších přednášek loňského ročníku. Například Michaela Loppa, který přednášel o tom, jak donutit spolupracovat různé typy lidí nebo naši oblíbenou přednášku Honzy Kvasničky o mobilních webech.

Na rozdíl od marketingových konferencí tato počítá s chudými vývojáři, a tak můžete pořídit vstupenku za velmi rozumnou cenu a do 10. září navíc se slevou.

Již brzy můžete očekávat náš výčet řečníků, na které se nejvíce těšíme a které byste si neměli nechat ujít.

Své několikaleté zkušenosti s online marketingovou komunikací a realizováním několika desítek kampaní pro různorodé klienty nyní zúročuji v agentuře Business Factory, kde působím jako Facebook Ads Specialist, vytvářím a spravuji kampaně na Facebooku pomocí platformy ROI Hunter.

Komentáře