Získejte aktuální přehledy díky mobilní aplikaci Facebook Analytics

28. 1. 2019Novinky

Aplikace Facebook Analytics vám pomůže sledovat klíčové metriky na jednom místě přímo z vašeho mobilního telefonu. Získáte tak přístup k důležitým datům kdykoliv a odkudkoliv.

Společným úkolem social media manažerů, konzultantů, správců a editorů je mít facebookové stránky a účty klientů neustále pod dohledem a mnohdy i v časy, kdy obvyklá kancelářská pracovní doba skončí. Snadný přístup ke správné analytice a možnost kontroly výsledků z mobilní aplikace vám umožní získat rychle potřebné informace k obchodním rozhodnutím.

Aplikaci si můžete do vašeho mobilního telefonu stáhnout pro iOs v App Store a pro Android v Google Play.

Aplikace uživatelům umožňuje:

1. Sestavení reportů na míru

Kartu statistik si můžete upravit tak, že nejdůležitější metriky máte k dispozici hned po otevření aplikace. Pracovat můžete i s různými filtry podle publika a časového období nebo si vytvořit personalizované grafy.

V aplikaci lze kontrolovat výnosy, změny v konverzích plynoucí z aktivity uživatele při nákupu, počet plateb, počet transakcí, hodnotu nákupu, průměrné výnosy za transakci, retenci, celkový počet uživatelů nebo nové trendy uživatelů.

Můžete si vytvořit také přehledy, které vám pomůžou pochopit chování vašich zákazníků. Sledovat lze tok nákupu, zobrazení obsahu, přidání do košíku, dokončení nákupu nebo chování při vyhledávání produktu před nákupem. Dále můžete monitorovat konverze mezi kanály, jak často lidé interagují s příspěvky stránky nebo v jaké fázi uživatelé ruší nákup.

2. Sledování nejnovějších kampaní

V mobilní aplikaci můžete kontrolovat výsledky vašich kampaní, nastavit si různé filtry pro danou událost a měřit konverze. Pokud pro vás zobrazované výsledky nejsou dostačující, můžete si pozastavit kampaň, prostudovat, proč není úspěšná, a následně ji upravit. Pomocí aplikace lze filtrovat vaše publikum do nových segmentů, například podle propagačních kódů různých událostí, jako je Black Friday, podle zdroje návštěvnosti, typu reakce, zobrazení konkrétního obsahu, nebo podle uživatelů, kteří si stáhli vaše aplikace.

3. Zasílání důležitých upozornění

Aplikace vás bude automaticky informovat o tom, pokud se vyskytnout v činnosti facebookové stránky a kampaní neobvyklé anomálie jako pokles výnosů nebo výkyvy v aktivitě uživatele. Systém vám pošle automatické upozornění na obrazovku vašeho mobilního telefonu.

Díky mobilní aplikaci Facebook Analytics získáte přístup k důležitým údajům, aniž byste museli být v kanceláři nebo na počítači. Ušetří vám čas a poskytne okamžitá data pro optimalizaci kampaní a vašich rozhodnutí.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře