Instagram oznámil, že pracuje na novém typu reklamy Branded Content Ads, který umožní značkám promovat obsah influencerů, se kterými spolupracují. Instagram chce dát inzerentům možnost maximalizovat hodnotu influencer marketingu.
Průzkumy ukazují, že 80 % uživatelů Instagramu sleduje business profily a 69 % jich dokonce na platformu přichází za cílem sledovat a komunikovat s celebritami, bloggery, influencery a značkami. Instagram se proto logicky soustředí na rozvoj spolupráce značek a influencerů.
Značky už nyní mohou využívat obsahu od influencerů, ale musí ho sdílet na vlastním profilu a teprve pak ho mohou propagovat. Novinka má celý proces zjednodušit. Značky by měly mít možnost sponzorovat příspěvky vytvořené influencery napřímo.
Instagram vyvíjí tuto funkci od minulého roku a firmy, které se zúčastnily testování, zaznamenaly velmi pozitivní výsledky. Nový typ reklamy má být rozšířenou funkcí taggovací systému Placeného partnerství.
Nový formát reklamy je stále ve fázi testování.