10+10 trendů, které byste měli očekávat v roce 2021

24. 11. 2020Novinky

Chcete vylepšit váš marketing na Facebooku a Instagramu, aby měl v příštím roce ten správný výkon? Tak se nechte inspirovat klíčovými trendy, které předpovídají specialisté ze společnosti Oberlo.

Které nástroje, funkcionality a oblasti budou hrát v roce 2021 hlavní roli?

Facebook

  • V centru dění nadále zůstane Facebook Live.
  • Zvýší se potenciál a využívání AR efektů.
  • Dál poroste Facebook video marketing.
  • Důležité budou soukromé zájmové skupiny.
  • Boom se očekává u online nakupování na Facebooku.
  • Králem obsahu zůstanou reklamy v News Feedu.
  • Svůj potenciál zvýší také chatboti.
  • Malé firmy dostanou na Facebooku větší podporu.
  • Velkým trendem bude obsah vytvářený uživateli (UGC).
  • Zvýší se rovněž využívání hashtagů ke zlepšení dosahu.

Podrobnosti s infografikou o trendech na Facebooku najdete zde.

Instagram

  • Instagram Stories se stanou páteří influencer marketingu.
  • Očekává se nárůst používání Reels.
  • Ve zvýšeném zájmu zůstane i Instagram Live.
  • V centru pozornosti zůstane IGTV.
  • Velkým trendem bude nakupování přímo v aplikaci.
  • Zajímavé příležitosti přinese záložka pro vyhledávání.
  • Trendy bude i obsah s GIFy či obsah crosspostovaný z jiných platforem (Twitter, TikTok).
  • Rozšíří se využívání značkových AR filtrů.
  • Populární budou i carousel příspěvky.
  • V patrnosti veďte také fundraisingové funkcionality.

Na podrobnosti ohledně trendů na Instagramu se podívejte zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře