Facebook přidává do reklamního formátu Slideshow nové funkcionality, které usnadní vytváření reklam a zároveň zvýší potenciál zaujetí uživateli. Díky novým nástrojům se Slideshow navíc ještě více přiblíží standardnímu formátu videí.
Slideshow má spoustu výhod. Je populární v zemích se slabým internetovým připojením i mezi značkami s nízkým budgetem na reklamu. Může mít délku až 35 vteřin, výsledná velikost je nižší než u běžného video spotu a můžete ji kombinovat s kterýmkoliv typem cílení. Podívejte se, jak Slideshow snadno vytvořit.
Nyní si ji vzal Facebook do parády a přidal nové funcionality, které ještě zlepší její reklamní výkon. Na co se můžete těšit?
- Zvuk a text – Do Slideshow teď bude možné přidat zvukovou stopu a text. Zvuk si vyberete z široké nabídky přednastavených tracků. U textu bude možné přizpůsobit barvu, umístění a pozadí, brzy budou na výběr i různé fonty.
- Vytváření na mobilu – Doteď vám vytváření Slideshow umožnil jen počítač, nyní se cesta zjednodušuje a budete moci tvořit i přes mobilní zařízení.
- Knihovna obrázků – Slideshow nově vytvoříte, aniž byste k tomu potřebovali vlastní fotky či obrázky. K dispozici totiž bude fotobanka s tisíci obrázky zdarma.
- Transformace z videa – Máte už vlastní video spot? Teď jej budete moci přeměnit do formátu Slideshow během pár kliknutí. Nový nástroj nabídne několik stylů, ze kterých můžete prezentaci sestavit. Přeměna videa do Slideshow je praktická zejména na trzích s pomalým připojením na internet. Slideshow je totiž až 5x méně náročná na velikost než běžné video, takže se uživateli načte rychleji.