Analytics for Apps je užitečný nástroj, který pomáhá lépe pochopit, měřit a optimalizovat uživatelské zkušenosti a online produkty. Jak roste jejich popularita, zavádí Facebook řadu aktualizací. Loni na podzim představil nový vzhled aplikace, přehledy uživatelů a notifikace na míru. Nezahálí však ani letos. Co nás tedy čeká?
Porovnání výkonu mezi segmenty
Prostřednictvím Analytics for Apps můžete nyní vytvářet zákaznické segmenty založené na specifických znacích, jako je země, typ zařízení, demografie a další. Definováním těchto segmentů a jejich využitím pro filtrování vašich skupin lépe porozumíte, jak rozdílné typy lidí interagují s vaším byznysem.
Aktualizace vám umožní porovnat dva zákaznické segmenty navzájem. Díky tomu uvidíte, jak se důležité faktory, jako jsou aktivní uživatelé, tržby a eventy, mezi sebou liší.
Pro příklad: Pokud máte e-shop, můžete za pomoci tohoto nástroje zjistit, kolik lidí si prohlíží speciální nabídku na vaší nativní iOS aplikaci versus na vašem mobilním webu. Podrobnosti o tomto nástroji zjistíte v nápovědě.
Odkud přicházejí zákazníci
Když Facebook zavedl analytiky napříč platformami, mohli jste získat komplexní obrázek uživatelského chování vašich zákazníků na desktopech, mobilních webových stránkách a nativních aplikacích. Teď Facebook tyto schopnosti rozšiřuje a přidává podporu pro domény. Ta umožní sledovat, které webové stránky k vám přivádí uživatele.
Nyní tak budete schopni skrze domény podrobně analyzovat eventy nebo referenční doménu využívat jako podmínku při vytváření zákaznického segmentu k filtrování reportů.
Pro příklad: Pokud máte e-shop, můžete nahlédnout hlouběji do výkonu vaší mobilní webové stránky, abyste přesně zjistili, které URL adresy přivádějí nejvíce lidí na stránku se speciální nabídkou.