Cílem zavedení Reactions v Messengeru je, aby konverzační platforma poskytla uživatelům ještě větší zábavu a zaujetí. A pokud se osvědčí, brzy mohou být dostupné pro všechny.
Výhodou Reactions v Messengeru je, že je můžete přidávat ke každé jednotlivé zprávě, kterou s vámi vaši přátele sdílí. Menu smajlíků se rozbalí ze strany zprávy.
K dispozici budete mít rovněž souhrnný seznam, který vám prozradí, kteří přátelé použili kterou reakci.
V nabídce emojis můžete také najít palec dolů. Ten by měl být primárně používán jako odpověď typu ano/ne, ale Facebook počítá s tím, že ho lidé budou přirozeně zaměňovat za dislike button, po kterém tak dlouho volají.
Reactions jsou populární nástroj komunikace na Facebooku. Sociální síť je zavedla v únoru 2016 a přesně po roce se ukázalo, že je uživatelé během této doby použili více než 300 miliarda krát. Podobnou funkcionalitu obsahují také například iMessages. I proto se předpokládá, že také na Messengeru budou mít úspěch.