Správce reklam nabízí nový navigační model

18. 4. 2017Novinky

Facebook dnes globálně zavádí nový navigační model v Ads Manageru. Aktualizace má zefektivnit práci napříč kampaněmi, ad sety i jednotlivými reklamami.

Nová navigace zdokonaluje sekci filtrů. Nyní by tak měla přinášet pouze ty informace, které vás při tvoření kampaní nejvíce zajímají. Facebook navigaci mění v dobré víře, že zjednoduší workflow a poskytne větší flexibilitu při práci s reklamními nástroji. Více informací se dozvíte i v průvodci.

Takto nyní vypadá aktualizovaný Správce reklam v základu.

18015735_10211253691810891_190273473_o

Na úrovni reklam se možnost „Preview“ přesunula výše do horního menu.

17968587_10211253692730914_480983666_o

Ze strany pak nově „vyjíždí“ nabídka, kde je možné například sledovat statistiky vybraných reklam nebo reklamy upravovat.

18049566_10211253703411181_1510629419_o

Jak se vám aktualizovaná verze Ads Manageru líbí? Přijde vám užitečná? Budeme rádi za vaše dojmy a komentáře.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře