Facebook nedávno začal v Instant Articles testovat několik nových tlačítek, která by měla zvýšit konverze. Pomocí nich se uživatelé mohou zaregistrovat k odběru novinek, bezplatné trial verzi digitálního předplatného nebo si mohou nainstalovat mobilní aplikaci.
Kromě rychlého načítání článků a dalšího mediálního obsahu bude na Instant Articles možné lépe přimět publikum ke konverzi, kterou potřebujete. Facebook začal totiž zavádět call-to-action tlačítka, pomocí nichž můžete být se čtenáři v užším kontaktu. Buttony budou k dispozici přímo uvnitř článků. Novinkou je například přihlášení k odběru newsletteru.
Přibude také Page Like button, prostřednictvím něhož se čtenáři snadno stanou fanouškem vaší facebookové stránky.
S testováním začal Facebook už před rokem, kdy se do něj zapojilo přes 100 významných mediálních vydavatelů. Test ukázal, že tlačítka v některých případech vygenerovala až 41 % nových přihlášení během dvou měsíců.
Mimo to budete brzy moci používat ještě dvě nová tlačítka – jedno k instalaci mobilní aplikace vydavatele, druhé k bezplatné verzi digitálního předplatného.