Facebook představil na své platformě Creative Hub dva nové prvky, které vám pomohou zjistit, zda jsou vaše reklamy správně optimalizované pro mobilní zařízení. Kromě toho vám usnadní předávat náhledy i finální verze reklam vašim kolegům či partnerům.
Lidé dnes stráví na mobilu přibližně 3 hodiny denně. Firmy se proto snaží právě touto cestou co nejlépe zaujmout zákazníky. Ovšem i pro Facebook je důležité, aby inzerenti byli schopní doručit správnou kreativu a vytvořit reklamu ušitou na míru mobilnímu zařízení. Proto už v loňském roce přišel s nástrojem Creative Hub, který pomáhá vytvářet vhodné reklamy pro mobilní platformy Facebooku, Messengeru a Instagramu. V něm můžete experimentovat, rychle sdílet mockupy s kolegy a klienty a díky tomu pracovat efektivně.
Právě experimentování a zkoušení je významnou součástí kreativního procesu, protože se inzerenti neustále snaží zjistit, co funguje pro upoutání pozornosti uživatelů a co nikoliv. Facebook tak nyní testuje nové nástroje, které vám nabídnou akční přehledy založené na výsledcích skutečných uživatelů, což vám pomůže optimalizovat kreativní práci.
První z nich bude k dispozici zanedlouho. Poskytne vám přehled o výsledcích vaší video kreativy, který je založený na reálných metrikách. Díky tomu zjistíte, jestli je vaše video vhodné i pro mobilní feed.
Druhý nástroj je k dispozici už nyní a umožňuje doručovat návrhy reklam v reálném čase – přímo z Creative Hubu. Tento nástroj umožňuje kreativcům bez problémů v rámci jediného nástroje sdílet návrhy i finální podobu reklam svým partnerům či kolegům, kteří mají na starosti zveřejnění. Už tak nemusíte odesílat zazipované kreativy přes internetová uložiště či e-mail. Sdílení v rámci Creative Hubu eliminuje chyby a šetří čas oběma stranám.
Pokud se o Creative Hubu chcete dozvědět více, vyzkoušejte Blueprint kurz.