Facebook přidává několik aktualizací, které potěší především správce stránek. Sociální síť například testuje možnost vkládat text či video do úvodních obrázků. Dále pak můžete kontrolovat, že v brandových příspěvcích přidávají tag pouze autorizovaní tvůrci.
V posledních několika týdnech testovalo možnost vkládat textový obsah do cover fotek několik vybraných Facebook Pages, ale vypadá to, že už brzy bude k dispozici i ostatním. Jaký bonus vkládání textů do úvodních obrázků má? Měl by podpořit především optimalizaci pro vyhledávače a stát se jedním z nových Facebook SEO faktorů. Mimo jiné pak pomůže třídit stránky podle relevance a propojit uživatele s tím, co skutečně hledají. A v neposlední řadě je to další způsob, jak přidat na stránku něco extra a lépe a viditelněji popsat klíčové údaje týkající se vaší firmy. Dosud tuto informaci uživatelé najdou jen v sekci „About“.
Text do cover obrázku přidáte kliknutím na tlačítko „Edit“ v pravém dolním rohu fotky. Otevře se vám box, kam můžete vepsat, cokoliv chcete, v maximální délce 100 znaků. Pokud správce stránky vyplní políčko „Description“ v administrátoru, Facebook popis automaticky změní v text. Ten lze editovat výběrem možnosti „Edit Information“ v sekci pro cover fotku.
Facebook také nově spustil možnost kromě statických cover obrázků nahrávat video obsah v délce 20 až 90 vteřin. Jak to konkrétně vypadá, si můžete prohlédnout na této Page.
Poslední novinka se týká tvoření tagů pro příspěvky s brandovým obsahem. Novou funkcionalitu najdete v sekci „Page Roles“ v administračním panelu stránky.
V této sekci můžete nastavit, který správce je oprávněný k přidávání tagu v příspěvcích, které obsahují brandový obsah zmiňující vás jako obchodního partnera. Stačí změnit nastavení u požadavku schvalování. Budete tak chráněni před nežádoucími a neschválenými tagy.
Pokud nutnost schvalování zapnete, tvůrci tagů musí být nejprve přidáni do seznamu schválených autorů. Dostanete rovněž upozornění pokaždé, kdy vás někdo otaguje. Více informací najdete v nápovědě Facebooku.