Více než 1,2 miliard uživatelů Facebooku se zajímá o malé firmy ze zahraničí. Proto sociální síť představila další čtyři nástroje, které vám pomohou dostat se se svými kampaněmi za hranice.
Dynamická optimalizace jazyků
Do svých reklamních sad můžete zahrnout více jazyků a Facebook je následně propojí s odpovídajími uživateli, kteří jimi hovoří. Sociální síť vám také pomůže optimalizovat kampaně pro dosažení co nejlepšího výkonu na základě celkového rozpočtu a cíle kampaně.
Lookalike Audience z více zemí
Nyní máte šanci najít nejlepší potenciální zákazníky v kombinaci různých zemí. Nemusíte se už tak zaměřovat pouze na jednotlivé státy. Tato funkcionalita přibude k již existujícím mezinárodním lookalikes, které Facebook představil na podzim 2016.
Cílení na více měst
Kromě zahraničních publik můžete zacílit také na kombinaci různých měst na základě velikosti obyvatelstva. Můžete automaticky vybrat všechna města v dané zemi, regionu nebo globálně.
Vyhledávač statistik mezinárodních kampaní
Tento nový nástroj vám umožní přístup k srovnávacím údajům zemí založených na výkonu předchozích kampaní napříč Facebookem, Instagramem a Facebook Audience Network. Více informací najdete tady.