Přehled statistik organického dosahu příspěvků, které zveřejníte na Facebook Page, prochází designovými změnami. Nový vzhled Page Insights už začal Facebook rolovat na zařízeních s Android a iOS.
Díky nové podobě přehledů zjistí správci stránek přesnější data o efektivitě jejich organických příspěvků. Historicky se organický dosah postů totiž počítal na základě toho, kolikrát se příspěvek objevil v News Feedu, zatímco dosah příspěvků podpořených reklamou podle toho, jestli se skutečně zobrazily na obrazovce uživatele.
Nyní chce Facebook doručovat organické příspěvky dle stejné metodologie jako promované posty. Díky tomu budou data konzistentnější. Během několika měsíců poskytne sociální síť v celkovém přehledu, v Page Insights API a exportu také porovnání původních a nových dat.
Nové reporty budou také logičtěji strukturované. Například zcela nahoře najdete nejčastěji používané metriky. Mezi ně patří:
- obecná diagnostika stránky (např. lajky, reach, engagement)
- výsledky nedávno provedených akcí (např. výkon posledního příspěvku)
- náhledy nových page engagementů (např. demografické údaje nových sledujících)
Cílem redesignu je také zjednodušit práci správců stránek. Nové Page Insights teď budete moci použít například k vytvoření nového příspěvku založeného na předchozím obsahu, který vzbudil největší ohlasy, nebo k vytvoření nové reklamní kampaně cílené na lidi, jejichž demografie vykazuje největší zájem.
Podrobnosti najdete na blogu Facebooku.