Messenger aktualizuje reklamy a spouští nový web pro marketéry

21. 2. 2018Novinky

Facebook nedávno umožnil doručovat reklamy na Messengeru všem lidem na světě. Nyní se rozhodl podpořit další cíle kampaní. Kromě toho připravil novou stránku, která vám pomůže získat z Messengeru co nejvíce.

Automatický placement

Při vytváření reklam najdete funkci automatického umístění. Díky němu můžete optimalizovat doručení vašich reklam do těch nejlepších placementů a přinést tak efektivnější výsledky kampaní. Pakliže necháte tuto funkci nastavenou, Facebook vaše reklamy doručí i do Messengeru. Nastavit placement však můžete i manuálně, a to pod možností „Upravit umístění“. To se například hodí, pokud chce reklamy doručovat pouze v Messengeru a jiná umístění vás nezajímají nebo si chcete každý placement optimalizovat zvlášť.

Messenger dnes využívá přes 1,3 miliardy uživatelů měsíčně a postupně se stává platformou, kde firmy budují vztahy s novými i stávajícími zákazníky. K tomu přispívají i reklamy, které na Messengeru běží od loňska. Pokud uživatel na reklamu klikne, zavede ho na webové stránky, do mobilní aplikace nebo konverzace s firmou na Messengeru.

Že Messenger ads přinášejí výborné výsledky, ukázaly už počáteční testy. Na konci loňského roku navíc Facebook zjistil, že kampaně zaměřené na website traffic, které jsou zkombinované s Messengerem, zvyšují dosah a návštěvnost více než kampaně spuštěné pouze na Facebooku. Ve srovnání s těmito kampaněmi se u reklam, které optimalizují placement a zahrnují Facebook i Messenger, zvýšil o 9 % dosah a o 8 % se snížily průměrné náklady (cost per reach).

Nová marketingová stránka

Facebook také začátkem měsíce spustil novou centralizovanou webovou stránku, kterou věnuje marketérům, firmám i vývojářům, kteří chtějí získat z Messengeru co nejvíce. Web shromažďuje všechny zdroje, které vytvořil Facebook a které vám pomohou dosáhnout vašich marketingových cílů prostřednictvím Messengeru.

Stránku bude Facebook průběžně aktualizovat. Dozvíte se o nejnovějších nástrojích a funkcionalitách, seznámíte se s příklady z praxe, najdete tu návody na úspěšné reklamy a organické konverzace. Pro developery bude užitečná zase sekce zahrnující vzdělávací materiály, jak vytvořit funkční chatboty, implementovat různé prvky a podobně.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře