Správci Facebook stránek dostanou v přehledech k dispozici dvě nové metriky pro videa. Ty přibudou do grafu zobrazujícího video retenci a pomohou lépe vyhodnocovat engagement diváků.
Facebook nabídne opět více dat, díky kterým poznáte, jaký výkon mají vaše videa. Zdokonaluje totiž retenční graf ve video přehledech pro stránky, kam přidává dvě nové metriky a způsob, jak údaje podrobněji prozkoumat.
Činí tak proto, že lidé na Facebooku sdílí čím dál víc delších videí, a proto je pro firmy stále důležitější porozumět, jak se vyvíjí výkon těchto snímků.
Přehledy zahrnou následující nové metriky:
- diváky, kteří jsou followeři vs. ne-followeři – počty zhlédnutí videa se rozdělí podle toho, kdo stránku sleduje a kdo je „cizinec“
- demografické údaje o publiku se rozšíří dle pohlaví
- Zoom Chart – tato funkcionalita zdůrazní engagement publika v průběhu videa, díky čemuž zjistíte, které části videa byly nejzajímavější a jak klíčové momenty oslovily diváky
Facebook také oznámil, že opravil bug, který měl na svědomí nepřesná data v retenčním grafu pro videa delších než dvě minuty. Novinky by měly být k dispozici během několika týdnů.