Facebook testuje novinku, která umožní uživatelům skrýt příspěvky obsahující určitou frázi nebo slovo. Tlačítko se jmenuje „Keyword Snooze“ a zaručí vám, že se tento obsah na vaší zdi nezobrazí po dobu 30 dnů.
Facebook stále hledá nové způsoby, jak uživatelům zaručit větší kontrolu nad obsahem v News Feedu. V únoru představil takzvaný „Snooze“ button, díky kterému neuvidíte žádné příspěvky určitého uživatele nebo stránky. A nyní testuje „Keyword Snooze“, který omezí obsah na základě klíčových slov nebo frází bez ohledu na to, kdo ho zveřejní.
Jak novinka funguje? Pokud tlačítko využijete, neuvidíte na zdi žádný příspěvek, ať už zveřejněný stránkou, skupinou, nebo jiným uživatelem, který obsahuje specifické slovo nebo frázi. To se týká jen organického obsahu, na reklamy se novinka nevztahuje.
Tlačítko najdete v horním pravém menu příspěvku. Podle Facebooku i uživatelů je funkcionalita užitečná, protože ochrání před spoilerováním (prozrazením děje či klíčových momentů) různých TV pořadů, filmů nebo sportovních událostí. Využít se však dá i v dalších oblastech, například pokud nechcete, aby vás obtěžoval obsah z oblasti, o kterou se nezajímáte.
Podrobnosti najdete na blogu Facebooku.