Na co se těšíme na „novém“ WebExpu?

30. 7. 2018Názory

Pomalu, ale jistě se blíží WebExpo 2018, které se koná 21.-23. září v pražské Lucerně. Jedenáctý ročník bude svým způsobem restart, neboť přinese řadu změn. Představíme vám proto novinky, na které se můžete těšit, a vybrali jsme i několik speakerů, na které se zase nejvíce těšíme my.

WebExpo se mění

Stejně jako se mění náš přístup k internetu, tak se mění i WebExpo. Internet už dávno není pouze doménou webových stránek, ale spletitým komplexem, který obsahuje i kryptoměny, internet of things, analýzu dat, machine learning či umělou inteligenci.

A protože se rozrostla témata konference, přestalo dávat smysl klasické rozdělení přednášek na Business, Design a Development. Letos budou přednášky otagované podle témat: Creative Developers, Visual Inventions, Machine Brains, Workplace Toolbox, Post-fact Marketing, Future Realities a Design Thinking. Jak již názvy témat prozrazují, tentokrát to bude celé v angličtině.

A podobně, jako dospěl web, dospěli i developeři 😊 Připravený je proto také program pro ratolesti. Myslím si ale, že i řadu dospělých návštěvníků zaujmou 3D tiskárny či omalovánky spojené s AR.

Na co se nejvíce těšíme my?

Z pohledu marketérů zaměřených na Facebook performance nás nejvíce zaujaly tyto přednášky, kde budeme hledat inspiraci pro naši práci:

Jon Bukhart – představí svůj framework QUIET (Questions, Imagination, Empathy, Testing), který pomáhá s inovacemi zaměřenými na zákazníka. Jon vymýšlí interaktivní hry, aby podpořil a vyladil proces tvorby obsahu. A to samozřejmě s ohledem na 6sekundový attention span, kterým všichni trpíme :) Tyto hry si prý zažijeme na vlastní kůži přímo při přednášce.

Susan Linder – neuvěřitelně praktická PR lady, která s námi nasdílí kreativní tipy, jak na PRko s téměř nulovým budgetem. Jak ho zkrátka dělat opravdu chytře. A rozhodně to nejsou ty stokrát omílané poučky, že „tiskovky jsou mrtvé“.

Kinneret Yifrah – specialistka na mikrocopy. Ukáže nám, jak využít ke vzbuzení emocí i to poslední místo na webu nebo v reklamě. Protože i obyčejné tlačítko, které hodně často odflákneme, může mluvit k potenciálnímu klientovi.

Diamond HO – product designerka Facebooku nám prozradí, jak se designuje nejen vzhled produktu, ale podělí se také o zkušenost s ním a o to, jak design vlastně vytváří produkt.

Mezi další zajímavé přednášející patří například Guillermo Rauch, Van Head či Janek Rubeš. Kompletní seznam speakerů naleznete zde.

Své několikaleté zkušenosti s online marketingovou komunikací a realizováním několika desítek kampaní pro různorodé klienty nyní zúročuji v agentuře Business Factory, kde působím jako Facebook Ads Specialist, vytvářím a spravuji kampaně na Facebooku pomocí platformy ROI Hunter.

Komentáře