Nová aktualizace by vám měla zobrazovat ve feedu příspěvky na základě toho, koho na Instagramu sledujete a s kým komunikujete. Instagram následně vybere podobný obsah, který zařadí mezi vaše doporučené příspěvky.
V současné době se vám na Instagramu zobrazují příspěvky podle uživatelů a hashtagů, které sledujete. Obsah je ovlivněný i reklamou sponzorovaných příspěvků. Oproti Facebooku však máte na Instagramu nad vaším obsahem mnohem větší kontrolu.
S novou funkcí byste měli nejprve vidět obsah od lidí, které sledujete. Poté se vám na konci feedu zobrazí „Doporučené příspěvky“. Po kliknutí na modré tlačítko budete mít možnost pokračovat v prohlížení doporučeného obsahu.
Instagram chce uživatelům pomoci lépe spravovat jejich čas a ušetřit jim zdlouhavé hledání nového obsahu.
Tato funkce je zatím ve stádiu testování. Pokud ji Instagram zavede, bude přínosem i pro značky, jelikož se zvýší potenciál dostat se nepřímo do nových doporučených příspěvků.