Facebook Stories Ads jsou k dispozici globálně

3. 10. 2018Novinky

Facebook Stories dlouho bojovaly o popularitu. Postupem času se podařilo a Facebook v nich začal zobrazovat i reklamy. Ty byly k dispozici ale jen pár vyvoleným. Nyní se Facebook Stories Ads konečně otevřely všem inzerentům na světě.

Stories aktuálně sledují stovky milionů uživatelů. Jen na Instagramu je jejich každodenním příznivcem přes 400 milionů lidí. Facebook Stories a Messenger Stories zase hlásí 300 milionů sledujících denně. Proč jsou příběhy tak oblíbené? Představují totiž rychlý a zábavný způsob, jak objevovat obsah, který uživatele zajímá.

Zavedení reklam do Stories bylo proto jen otázkou času. V Instagram Stories se objevily loni, od letošního května se pak začaly testovat ve Facebook Stories. A nyní přišel čas je spustit globálně.

Facebook Stories najdete jako doplňkový placement k News Feedu a Instagram Stories. Facebook přislíbil, že brzy také umožní rozšířit dosah v Messengeru. Reklamy ve Facebook Stories podporují všechny reklamní cíle, které jsou aktuálně dostupné pro Instagram Stories Ads (reach, brand awareness, video views, app installs, conversions, traffic a lead generation).

O tom, jak si Stories vedou, jsme se chtěli přesvědčit sami, a proto jsme provedli několik testů. Vyšlo nám z nich následující:

  • Facebook Stories nabízí třetinový dosah oproti Instagram Stories (je to z toho důvodu, že je ještě tolik lidí nepoužívá).
  • CPM je ale u Facebook Stories o 30 % levnější.
  • CPC je u Facebook Stories až o 50 % levnější.

A co vy? Jaké máte zkušenosti s Facebook Stories? Pochlubte se do komentářů.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře