Facebook spustil možnost provádět split testing pro optimalizaci rozpočtu kampaně v rozhraní nástroje Testování a učení. Díky němu zjistíte, jestli nastavení rozpočtu podpoří lepší výkon vašich reklam.
Optimalizace rozpočtu kampaně umožňuje automaticky optimalizovat váš budget tak, abyste snáze dosáhli zvoleného reklamního cíle, maximalizovali výsledky a zároveň snížili celkové náklady.
Split testing pak Facebook navrhl proto, aby vám pomohl určit, jestli nastavení rozpočtu zlepší výkon reklamní kampaně.
Novinku najdete ve Správci reklam, v nástroji Testování a učení, pod možností „Zlepší rozpočet kampaně její výkon?“.
Testování můžete spustit, jen pokud kampaň zahrnuje více reklamních sad se stejným biddingem, denním rozpočtem a optimalizační strategií. Kampaň, kterou chcete otestovat, musí být také aktivní nebo naplánovaná.
Test poběží po dobu 7 dnů. Poté v sekci „Učení“ uvidíte výsledky.
Zajímají vás podrobnosti o nástroji Testování a učení? Pak se podívejte do této nápovědy. A pokud hledáte bližší informace o optimalizaci rozpočtu kampaně, mrkněte sem.