Facebook zavádí nové nástroje umělé inteligence do platformy Marketplace, které mají za úkol poskytnout lepší podporu pro kupující i prodávající. V praxi pomohou prodejcům optimalizovat informace o produktu a kupujícím usnadní vyhledávání.
Pokud jste na straně prodávajícího a rozhodnete se na Marketplace vložit produkt k prodeji, aplikace nově:
- rozpozná typ produktu
- automaticky ho zařadí do vhodné kategorie
- navrhne vám doporučenou cenu
Tuto cenu Facebook vyvodí pomocí nástrojů umělé inteligence na základě rychlé analýzy cenové škály podobných produktů na Marketplace. Tím se zvýší pravděpodobnost, že svůj produkt prodáte.
Pokud jste na straně nakupujícího, nástroje umělé inteligence jsou schopné vybrat a zvýraznit podobné produkty, jako jsou ty, které jste hledali.
Tato funkcionalita už v minulosti existovala, ale jen na bázi vyhledávání podle názvu a popisků. Vzhledem k tomu, že popisy produktů byly velmi strohé, se Facebook rozhodl, že zavede rozpoznávaní produktu podle fotografie pomocí indexovacího systému.
ARVE Error: Mode: lazyload not available (ARVE Pro not active?), switching to normal mode
Facebook zdokonaluje i možnost komunikace s potenciálním zákazníkem a aplikuje nástroje umělé inteligence i do ratingového systému Marketplace.
Všechny tyto novinky zvyšují přehlednost Marketplace i pravděpodobnost prodeje.