Když budete na Facebooku nebo v Marketplace vyhledávat uživatele, stránku nebo klíčové slovo, možná se vám kromě výsledků objeví i reklama. Není se čemu divit. Sociální síť totiž testuje další potenciální umístění pro reklamy.
Na Facebooku už není moc míst, kam ještě nepronikly reklamy. Schované byly dosud i výsledky vyhledávání. Teď se ale Facebook zaměřil i na ně. Test reklam v tomto prostoru je zatím omezený na vybrané inzerenty z oblasti automotive a retail. Pokud ale testování přivede slibnou odpověď, otevře se tento placement více inzerentům.
Testovací skupina může zvolit umístění tradičně při vytváření reklam. Nová možnost ponese název „Search Results“ a doručí reklamy jak v primárním vyhledávání Facebooku, tak v prostoru Marketplace. Reklamy se následně objeví u témat, která uživatelé vyhledávají a která se týkají právě automotive nebo retailu. Specifické klíčové slovo nebo fráze jako cíl ovšem vybrat nelze.
Test je dostupný pouze pro statické obrázky a carousel reklamy. Formát zatím nepodporuje video. Reklamy se během testovací doby objeví jen uživatelům na území USA a Kanady. Reklamy také budou obsahovat zřetelné označení „Sponsored“ a nabídnou uživatelům možnost transparentní kontroly nad tím, proč se jim zobrazují (možnost „Why Am I Seeing This“).