Facebook se v roce 2018 velmi intenzivně věnoval posílení bezpečnosti svých platforem. Za zmínku stojí doporučení, která uvádějí základní pravidla bezpečnosti. Podívejte se na tipy, co byste měli kontrolovat v bezpečnostním auditu vaší facebookové stránky.
1. Důležité je mít nastavené aktuální telefonické a e-mailové kontakty, aby vám přišlo každé upozornění na resetování a obnovení hesla. Mnoho menších firem má na svých facebookových stránkách zastaralé nebo nevyplněné kontaktní údaje.
2. Jednou za čas je nezbytné kontrolovat nastavení rolí správců na stránkách, ve skupinách a na účtech pro reklamu. Je to z toho důvodu, abyste si ověřili, že daná práva mají jen vámi pověřené osoby. Pokud byste v sekci „Role u stránky“ objevili uživatele, které neznáte, měli byste obratem kontaktovat Facebook a dané podezření nahlásit.
3. Případné podezřelé chování můžete zaznamenat i při kontrole činnosti facebookové stránky, jako jsou změny platebních údajů v nastavení plateb, aktivní kampaně, změny reklam a rozpočtů. Pokud pracujete s Marketplace, provádějte pravidelné kontroly i v jeho prostředí, a to v nastavení vašeho účtu a výpisů.
Prozkoumání prvních tří bodů by mělo být součástí pravidelného auditu každé facebookové stránky.