Facebook testuje možnost sdílení událostí do Stories

25. 1. 2019Novinky

Nový nástroj umožní uživatelům sdílet do Facebook Stories události, o které mají zájem nebo se jich zúčastní. Propojení příběhů a událostí by firmám přineslo další možnost, jak zvýšit povědomí o konané akci.

Po rozkliknutí konkrétní události se v nástrojích na Facebooku zobrazí nová volba „Sdílej tuto událost do tvého příběhu“. Ve spodní části Stories se následně promítne nová nálepka události s informacemi jako den, datum, čas, název akce a stav – mám zájem o akci/zúčastním se akce.

Přátelé uživatele, který přidal událost do Stories, pak mohou na nálepku kliknout a dostat se na kartu akce. Navíc by součástí funkce měl být i seznam přátel, kteří se chystají události zúčastnit, takže si s nimi můžete snadno vytvořit skupinový chat a o dané akci konverzovat.

Facebook chce nabídnout pořadatelům další možnost, jak získat organické šíření událostí mezi uživateli.

Výzkumy eMarketer navíc ukazují, že mladší uživatelé migrují na Instagram a Facebook je chce přivést zpět. Proto se chce soustředit i na vývoj takových funkcí, které by zaujaly mladší věkové kategorie. Platí to například právě u událostí – zatímco Instagram eventy nenabízí vůbec, na Facebooku je nástroj velmi propracovaný.

Facebook potvrdil testování funkce v USA, Brazílii a Mexiku.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře