Facebook zavádí ještě lepší reklamy určené pro dealery automobilů. 25. ledna je sociální síť spustila globálně a jsou k dispozici na Facebooku, Instagramu a Audience Network.
Nejnovější průzkum Facebook IQ ukázal, že 63 % lidí hledá nové auto na internetu. Proto Facebook vylepšil takzvané „automotive inventory ads“, reklamy, pomocí kterých mohou prodejci vozů ještě lépe oslovit potenciální zájemce.
Prodejci mohli dříve používat reklamy k znovuzaujetí lidí, kteří navštívili jejich webové stránky nebo aplikace. Díky aktualizaci teď mohou ale zasáhnout více potenciálních zákazníků, kteří projevili zájem o nákup vozidla online.
Cílení je totiž nově založené na návštěvnosti ostatních Facebook stránek, webů a aplikací zaměřených na prodej automobilů.
Jak to funguje?
Dáme příklad: Uživatel vyhledává a srovnává vozidla na různých facebookových stránkách, které prodávají auta. Automotive inventory ads umožňují obchodníkům nahrát jejich flotilu včetně takových detailů, jako je značka, model, rok a umístění. Facebook pak automaticky vygeneruje reklamy ušité na míru, které zobrazí nejrelevantnější vozy správnému publiku, jako například právě lidem, kteří navštívili Facebook stránku, která má souvislost s auty, ale ještě nenavštívili webovou stránku prodejce.
Pokud uživatelé nemají o reklamy s tímto motivem zájem, mohou se odhlásit kliknutím v pravém horním rohu. Stejně jako ostatní reklamy na Facebooku mohou i tyto zaměřené na automotive oslovit zákazníky, aniž byste potřebovali znát jejich soukromé informace.