Facebook zavádí nový program pro prémiové video reklamy s názvem Showcase. Ten umožní inzerentům oslovit publikum pomocí reklam vložených do exkluzivního video obsahu, který je dostupný na platformě Watch.
Video se na Facebooku stále dere do popředí a firmy dlouhodobě bojují o zaujetí uživatelů pomocí tohoto formátu. Publikum je ale čím dál náročnější a tlak na kvalitu videí (a tím i video reklam) je tím pádem také čím dál větší. Facebook se proto rozhodl snahy inzerentů podpořit a přichází s novým programem pro originální a prémiové video reklamy.
Cílit na publikum v rámci Showcase zatím mohou jen inzerenti na území USA. Program nabízí tři možnosti – In-Stream Reserve, In-Stream Reserve Categories a Sponsorship:
- In-Stream Reserve – Tuto možnost si zakoupíte předem za pevnou cenu. Reklamy se doručují divákům, kteří sledují videa z výběru stovek vydavatelů a tvůrců, jejichž snímky mají nejvyšší míru zaujetí a nejvyšší kvalitu. Pomocí tohoto placementu lze aktuálně oslovit kolem 100 milionů lidí v USA.
- In-Stream Reserve Categories – Zde můžete oslovit diváky v rámci kontextově relevantního obsahu, tedy v souvislosti s kategoriemi, jako jsou sporty, móda a krása nebo zábava. Facebook také přidává kategorii jídla a zpráv. Tento placement zahrnuje všechny funkce In-Stream Reserve.
- Sponsorship – V tomto případě můžete umístit reklamy v konkrétních videích. Inzerent se tak může stát exkluzivním sponzorem daného video programu.
Showcase nabízí také několik metrik výkonnosti video reklam – Total Ad Ratings, Digital Ad Ratings a Brand Lift.
Program by měl podle Facebooku pomoci oslovit především mladší publika, která je dnes složitá zasáhnout prostřednictvím televize.