Vyzkoušejte interaktivní reklamy v Instagram Stories

11. 4. 2019Novinky

Instagram pokračuje ve vylepšování firemních nástrojů, aby přinesl do reklam ve Stories více kreatity a podpořil komunikaci uživatelů a firem. Organické Stories můžete obohatit nástroji, jako jsou hashtagy, GIFy, zmínky, poloha, otázky, odpočítávání nebo ankety. Podle statistik 60 % business účtů používá v příbězích zmíněné interaktivní prvky. Nyní Instagram inzerenty vyzývá, aby používali interaktivní anketu i v reklamách ve Stories.

Interaktivní prvky oživí reklamu, která je tak poutavější, zábavnější a pomáhá uživatelům přiblížit se značkám. Výsledkem je větší míra interakce, engagement a lepší komunikace se stávajícími i potenciálními klienty. Inzerentům může interaktivní anketa přinést také cenné informace pro další marketingové aktivity.

Vytvoření interaktivní reklamy je snadné. Ve Správci reklam zvolíte umístění reklamy pouze do Instagram Stories. Běžným způsobem připravíte reklamu a zvolíte možnost „Přidat interaktivní anketu“.

Statistiky ukazují, že 9 z 10 beta kampaní, které pracovaly ve Stories s interaktivní anketou, zaznamenaly nárůst délky sledování videa o 3 sekundy. Některé firmy dosáhly i na nižší cenu za zhlédnutí videa (o 20 %) a někteří inzerenti získali o 40 % více instalací aplikace z těchto reklam.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře