Facebook přidává Inventory Filter pro bezpečnostní kontrolu značek

4. 5. 2019Novinky

Facebook představil nový Inventory Filter, který inzerentům umožní lépe kontrolovat, zda se jejich značka nespojuje s obsahem, který pro ni není přínosný. Tento filtr je součástí dlouhodobých snah Facebooku o to, aby se reklamy inzerentů přestaly zobrazovat u „špatného“ obsahu na různých typech médií.

Facebook dnes nabízí celou řadu nástrojů pro bezpečnostní kontrolu, jako je například kontrola transparentnosti, různé block listy nebo certifikace pro partnery třetích stran. Novým typem kontroly je Inventory Filter, který poskytne více kontroly nad různými typy médií.

Foto: Facebook.com

Inventory Filter se vztahuje na všechny reklamy doručené v rámci Instant Articles, Audience Network a Facebook in-stream videí. Poskytuje tři hlavní varianty:

  1. Omezený inventář – nabízí maximální ochranu, která je podobná aktuálně dostupným výjimkám opt-in kategorie
  2. Standardní inventář – poskytuje mírnou ochranu jako výchozí volbu při umisťování reklam (je to stejné, jako když nevyloučíte žádné kategorie)
  3. Kompletní inventář – nabízí minimální ochranu, reklamy se mohou zobrazovat u jakéhokoliv způsobilého obsahu

Přečtěte si více informací ve vyjádření Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře