Za necelý týden zasednou žáci a školáci znovu ve školních lavicích. Pro řadu značek je konec prázdnin klíčovým obdobím. Pokud jste své kampaně ponechali na poslední chvíli anebo z nich chcete ještě vymáčknout poslední kapky, inspirujte se v tipech přímo od Facebooku.
Na konci prázdnin mají firmy jasný cíl – oslovit rodiče a přimět je k nákupu všeho, co děti potřebují do školy. Facebook proto vydal novou sadu přehledů a tipů pro kampaně, které se v tomto čase vžily pod názvem „Zpátky do školy“.
Data se sice vztahují k britskému trhu, ale jak sám Facebook tvrdí, tipy jsou relevantní i pro ostatní regiony. Podívejte se na výběr toho nejdůležitějšího.
- Období „Zpátky do školy“ má z hlediska marketingu i prodejů meziroční nárůst o 27 % a přináší v UK obchodníkům tržby v hodnotě více než 1 miliardy liber.
- Skoro třetina dospělých zjišťovala, kde nakoupit dětem nové oblečení do školy, na Facebooku nebo v jiné aplikaci z facebookové rodiny.
- 40 % rodičů nakupuje školní potřeby na internetu.
- Marketérům Facebook doporučuje využít dynamické reklamy s cílením na široké publikum. Rodiče tak objeví vaše produkty, zatímco budou vyhledávat podobné zboží.
- Nezapomeňte v kampaních využít také značkový obsah, který se mnoha firmám v tomto období osvědčil. Partner se zvučným jménem vám totiž může pomoci zvýšit prodeje. Zjistěte víc o tom, jak na značkový obsah na Facebooku a na Instagramu.