Facebook testuje Poll Ads v mobilním feedu

17. 9. 2019Novinky

Facebook začal v mobilním News Feedu testovat Poll Ads. Jedná se o reklamy, které díky vložené anketě povzbuzují uživatele k větší interakci zábavnou a atraktivní formou. Od Facebooku se nám podařilo získat o této novince exkluzivní materiály, které pro vás shrnujeme do tohoto článku.

Principem Poll Ads je hlasování, které můžete zkombinovat s vybranou akcí, již mají uživatelé provést. Jako doplněk ke standardním Poll Ads, které se objevují u video reklam, nabízí Facebook rozšířené uživatelské „zážitky“, jež jim tento typ reklamy přinese. V první řadě můžete uživatele přimět k vyhledávání dalších informací. Anketu nebo interakci s ní lze využít pro přesměrování lidí do různých částí vašeho webu (různé URL adresy).

V druhém případě je pak můžete podnítit k instalaci aplikace, kterou v reklamě inzerujete. Toho docílíte tak, že po interakci s hlasováním přivedete uživatele k vaší aplikaci na AppStore nebo Google Play.

Foto: Facebook, Inc.

Facebook nový typ reklam, který se bude zobrazovat v mobilním feedu, zatím testuje. Vybrané značky, které si je už vyzkoušely, ale hlásí výborné výsledky. Ty testovaly efektivitu Poll Ads v porovnání s Video Ads bez ankety.

Efektivita reklam v oblasti brand awareness se zvýšila díky využití Poll Ads televizní společnosti E! Entertainment 1,6krát. O 51 % se snížily náklady na zapamatování si značky (cost per brand awareness), o 31 % poklesly náklady na sledování videa (cost per watch intent) a o 37 % stoupl počet sledování 10 vteřin videa. Společnost Warner Bros zase zaznamenala díky Poll Ads zvýšení počtu instalací aplikace o 87,5 %.

Jak na ně

Poll Ads vytvoříte v Ads Manageru podle následujících kroků:

  • Klikněte na možnost Vytvořit (Create).
  • Vyberte reklamní cíl, který podporuje Poll Ads – Dosah (Reach), Povědomí o značce (Brand Awareness), Návštěvnost (Traffic) nebo Instalace aplikace (App Install).
  • Definujte cílení, umístění a rozpočet.
  • Při výběru formátu zvolte Single Image nebo Video.
  • Klikněte na Přidat anketu (Add Poll), zadejte anketní otázku a možnosti hlasování.
Foto: Facebook, Inc.

Ve Správci reklam poté v reportech uvidíte celkový počet odpovědí na vaši anketu stejně jako četnost jednotlivých možností. Engagement ankety se bude ukazovat pod engagementem příspěvku.

Foto: Facebook, Inc.

Poll Ads v mobilním feedu by měly být globálně dostupné 18. září.

Reklamy obsahující anketu už Facebook zavedl v Instagram Stories. Podívejte se, jak je vytvořit.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře