Vytvořit silnou značku a vystoupit z davu. To je v digitálním marketingu pro celou řadu firem stěžejní. Dát dohromady webové stránky nebo profil na sociální síti ale nestačí. Dnešní doba má přísnější požadavky, a proto Facebook vydal nový manuál, jak na brandu v online prostředí efektivně pracovat.
Průvodce se věnuje řadě klíčových elementů a úvah o brandingu, včetně využití moderních technik sběru dat. Zdůrazňuje také příklady každého prvku v akci a zahrnuje poznámky o klíčových výhodách každého kroku.
Facebook na příručce spolupracoval s mnoha značkami a zjistil, že úspěšné firmy vytvářejí silný brand tím, že mají svěží přístup ke všem stránkám marketingu i businessu. Ten zahrnuje načasování, zaměření, využití kanálů, kreativní rozvoj, rozpočtování či organizační strukturu. Facebook v manuálu prozkoumává jednotlivé oblasti do větší hloubky a přináší ucelené informace.
Příručka obsahuje cenné ukazatele a tipy, které vám pomohou vybudovat brand a maximalizovat úsilí v digitálním marketingu. Jestli se chystáte do roku 2020 zpracovat lepší strategii, určitě stojí za to vyzkoušet uvedené tipy a zvážit, jak zapadají do vašeho procesu.
Průvodce si můžete stáhnout v kompletní verzi.
V článku Facebooku se také dozvíte, jak se manuál vytvářel a na co byste měli zaměřit pozornost.